Tuesday, August 5, 2008

just want to say sorryyyyyy

Kepada member2 aku terutamanya wanita yang lelaki cuma albert sorang ja....

Aku nak minta maaf sebab selalu menyakat korang ala lagi seminggu ja lagi ...lepas nie confem aku tak menyakat sebab nak tunnjukkan gaya profesional orang yang bekerja :-)


kepada Nadia.... maaf lah banyak kali sangat buat gosip. tapi kau mesti tahu aku selalu suka gurau dengan kau sebab nak bagi kau cakap banyak tu sahaja. Lagipun kat sini saja aku boley kacau kau pas nie tak dapat dah. Satu lagi aku nak bagitau realitinya ramai bdak lelaki yang berkenan kat kau termasuk aku tapi aku dah kuar league sebab dah ditolak heheheeeee..... so its my plasure just to be ur friend and plz dont mad at me.....kan adik nadia nabihah :-)
ps:Gambar nadia yang sedang menunggu bosnya si Haisufaisal yang bersifat autokratik ..muahahaaaaa


Kepada Nieza... maaflah aku selalu memutarbelitkan cerita dalam hset kaupun tahu aku suka bergurau kan dan aku pun tahu kau memang ceria orang nya kalau marah pun marah-marah sayang :p


ps: nieza di dalam gambar yang sedang menunjukkan isyarat peace semasa mencari buluh untk membuat rakit di genting highland!!
(kalau nak tngok gambar dia dengan jelas klik pada gambar)






Kepada Faiezah ...banyak2 sangat banyak minta maaf sebab aku selalu kacau kau tentang cerita hantu. tak ku sangka kau begitu takut akan cerita hantu sebab tu aku selalu kacau kau tengah malam. Sebenaynya aku pun xjangka yang kau tidak dpaat tidor malam sebab meseg aku yang bebuka tu....n aku pun terkejut yang kau pernah melemparkan hset kau bila namaku tertera pada meseg inbox tu.....heheheeee, bukan apa niatku cuma ingin memberanikan sahabatku yang manis menawan. :)
ps:gambar fa'e yang lenguh kakinya sebab tidak berani duduk kerana kata orang tempat yang dia berdiri tu "KERAS"

kepada Albert....tentang Aina Zurina aku tahu kau suka kat dia nanti aku akan teruskan lagi hubungan kau dengan dia muahahahahaaaa......
ps: gambar albert sedang menyiapkan tenaga solar dirumahnya..

No comments: