hm....nampaknya dua orang lagi member aku dapat kerja!!!. Sobri dapat DPLI ciktu manakala si housemate aku pulak dapat jadi cikgu MRSM. Hm tahniah la kat diorang semoga segalanya successssss.
Pikir2 pasal kerja memang meruncingkan sangatlah. Semalam aku ngan Zaim g isi borang GSTT guru sandaran tidak terlatih. Taksangka jugak aku isi borang tu sebab dulu anti sangat dengan cikgu tapi tulah nak memilih kerja sekrang memang tak leh dah...haaaaaaaaaaaaa.
Nampaknya bulan tiga atau bulan empat nie aku nak aplylah dpli ngan kpli.......
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
DAY 1ST RAYA… Hm … from morning till evening just raya at my kampong. To much eat mee rebus two house….. That day all about eatinglah….n the...
-
PKP PKPB CORONA Bermulanya CORONA.. https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2020/03/666122/kronologi-covid-19-di-malaysia
-
JELOOOOOOOUS.... betul lah...ramai dah diabsorb masuk glc...tahniah buat semua kalau ada peluang kerja kosang bag-bagilah info ...
No comments:
Post a Comment